sobota, 2 sierpnia 2008

Tablica Wizji

Kiedyś już pisałam o tym, że dobrym sposobem na wzmocnienie chęci spełnienia swoich marzeń i celów jest stworzenie własnej Tablicy Wizji. Takie pełne zobrazowanie tego, co chcemy mieć czy też zrobić w życiu. Na tablicy takiej można umieścić dosłownie wszystko,o czym tylko marzymy i czego potrzebujemy do szczęścia. Najlepiej taką tablice umieścić w miejscu, w które często spoglądamy w ciągu dnia, żeby utrwalać te obrazy w naszej wyobraźni i czuć, że się to już posiada.

Szczerze powiedziawszy, to ktoś kto nie bardzo wie, o czym piszę i sceptycznie podchodzi do tego typu "magicznych" spraw, mógłby mnie uznać za pokręconą wariatkę, jakby wszedł do mojego pokoju, ale skoro mi to przynosi satysfakcję i przede wszystkim widzę, że powoli rzeczy, które zamieściłam na tablicy zaczynają się spełniać, to hmm... niespecjalnie przejmuję się tym, co sobie myślą inni :) A plusem takiego kolażu jest to, że przynajmniej nie tracę z oczu swoich marzeń.

Dzisiaj trafiłam na stronę, na której można się fajnie pobawić w robienie własnej Tablicy Wizji :) Naprawde niesamowitą radochę mi to sprawiło... a satysfakcja po otrzymaniu pożądanego efektu była bezcenna :D




To właśnie stworzyłam i umieściłam sobie na pulpicie, żeby na to spoglądać, co jakiś czas.
Stronka jest fajna, bo można ją wykorzystać nie tylko do tworzenia tablic, ale także do zrobienia powiedzmy pamiątek z wakacji, czy jakichś imprez :) Szczerze polecam, bo to niezła frajda (SCRAPBLOG.COM)

Brak komentarzy: